Politica de retur

Urban Shoes dorește să își mulțumească clienții în proporție de 100%! Știm că acest țel e greu de atins și vor exista clienți care vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre voi care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele sau să le schimbe.

Primul schimb de mărime/model este gratuit, însă doar primul! Și doar în intervalul de 15 zile calendaristice de la data achiziției! În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, se prelungeşte termenul de retur în mod corespunzător.

Condițiile în care le puteți returna/schimba sunt:

A. Renunțarea la produsele cumpărate fară invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (Ordonanță Guvernului nr. 34/2014) OUG 34/2014

Dacă produsul comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna pentru a fi schimbat sau pentru restituirea valorii produsului, mai puțin cheltuielile de transport  (practic daca ai avut transport gratuit la livrare respectiv returnarea schimbului de produse tur-retur), într-un interval de timp de 15 zile calendaristice de la data achiziției, fară invocarea unui motiv și fară penalități.

Pașii de urmat pentru RETURNAREA produsului

1.1 Compleaza formularul de retur. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa în termen cât mai scurt returul și a-ți trimite un produs înlocuitor sau pentru a-ți restitui banii.

2.2 Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi. Produsul în ambalaj original trebuie pus în alta cutie astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu sufere deteriorări.

3.3 În colet adaugă talonul de garanție (unde e cazul) și formularul de retur completat (în caz că nu l-ai completat și trimis deja spre noi).

4.4 Cheamă curierul și trimite cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele către adresa magazinului Urban Shoes din Oradea, achitând taxa de transport, către str. Matei Corvin nr. 78, Județul BIHOR.

ATENȚIE:

  • NU primim retururi prin Poșta Română!
  • Te rugăm urmărește traseul coletului tău pentru a fi sigur/a că acesta a ajuns la adresa magazinului Urban Shoes.
  • Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client.
  • Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în decurs de 14 de zile de la procesarea returului doar prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.
  • Nu preluam colete trimise cu ramburs de către clienți sau încălțăminte purtata
  • Nu acceptăm retururi care depășesc termenul de 15 zile calendarestice

SCHIMBAREA produselor:

1.1 Completează Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veți alege " Schimbare de Produse". În urma completării formularului, urmează să fiți contactati de către firma de curierat Fan Courier pentru ridicarea coletului. Trimite coletul cu produsele către adresa magazinului Urban Shoes din Oradea,str. Matei Corvin nr. 80, Județul Bihor

2. 2Vă rugam să selectați modelul și mărimea dorita (ex: model 578 și selectez mărimea dorita, dar care să și fie existenta pe stoc)

3.3Ambalează produsele pe care dorești să le returnezi. Produsul în ambalaj original trebuie pus în alta cutie/pungă astfel încât nici produsul, nici ambalajul să nu sufere deteriorări. (VĂ RUGAM SĂ NU APLICAȚI BANDA ADEZIVĂ PE CUTIA ORIGINALĂ! )

4.4Dacă sunteți la PRIMUL schimb cheltuielile vor fi suportate de către noi, dacă veți trimite coletul cu Fan Courier, iar la plata coletului veți bifa "Plata la Destinatar" (ATENȚIE: aceasta regula este valabila doar în intervalul celor 15 zile calendaristice de la data achiziției)

Daca ați mai efectuat alt schimb, cheltuielile de transport dus-întors vor fi suportate de către client (în intervalul celor 15 zile calendaristice de la prima achiziție)


Important:

  • Produsele returnate, cât și ambalajul lor ( de exemplu cutiile pentru încălțăminte care reprezintă un accesoriu al acestora) trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, fară urme ale utilizării. Coletul în care returnezi produsul trebuie să mai conțină și etichetele intacte ale produselor.
  • Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat (nu purtat), ori refuzul returului .
  • Taxele de transport pentru schimb vor fi suportate de către cumpărător, tur-retur, în cazul returnării schimbului

B. Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii

Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fară defecte. Însă în cazul în care primești un produs defect, tot ce ai de făcut este să contactezi echipa Urban Shoes (telefon: +40 741 242 287, adresa: Str. Matei Corvin nr. 78, Județul BIHOR, email: office@urbanshoes.ro) și vom aranja ca produsul să fie înlocuit. Și în acest caz te rugăm să completezi Formularul de Retur. Daca produsul primit este nefuncțional în primele 24-72 de ore de la recepție, poți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. În cazul produsele ale căror colete prezinta deteriorări vizibile la primirea prin curier, iți recomandam să refuzi recepția lor.

C. Produse livrate greșit

Daca ți s-a livrat alt produs decât cel comandat, te rugăm să semnalezi cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Procedura de returnare începe tot prin completarea Formularului de Retur. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferența, respectiv dacă valoarea este mai mica, vei primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.

 

  Produsul a fost adăugat în coș